HS5000M-1P | HS5000M | HS5000M/50-1P | HS5000M/50
A HS5000M vízszintes CNC megmunkáló központot nagy pontosságú szerkezettel, nagy sebességű motororsóval és merev vezetékrendszerrel tervezték, ami növeli a pontosságot és csökkenti a hődeformációt az alkatrészek megmunkálása során.
- Fordított „T” ágyszerkezet
- HS4000 vízszintes megmunkáló központok a kategóriában legjobb, 60 m/perces gyorsjárati sebességgel rendelkeznek minden tengelyen
- Motororsó nagy igénybevételhez
- Nagy sebességű palettaváltó
- Lépcsős ágyszerkezet (5000M/50)
- A legújabb szervotechnológiával felszerelt szerszám- és palettaváltó (5000M/50)
Felépítés
Fordított „T” típusú ágy
Az ágyat fordított „T” szerkezettel tervezték, ahol a megfelelő magasság és vastagság nagy merevséget biztosít.
Lépcsős típusú ágyszerkezet (HS5000M)
Úgy tervezték, hogy minimalizálják az elöl fellépő terhelést. Emellett, az előtolás stabilitása az oszlop súlyának optimalizálásával növekedett.
Optimalizált szerkezet elemzéssel
Optimális szerkezet a Hyundai-WIA egyedi szerkezeti elemzése révén. Így, az oszlop merevebb lett annak ellenére, hogy az előző modellhez képest kisebb a súlya.
Szánvezeték
Nagy sebességű görgős lineáris vezeték
A forgácsolási idő csökkentése és a merevség növelése érdekében görgős lineáris vezetékek kerültek alkalmazásra. Mindegyik tengely közvetlenül egy rendkívül megbízható digitális szervomotorhoz van csatlakoztatva a nagy merevség és a minimális hődeformáció biztosítása érdekében.
Golyósorsó
Az előtolás stabilizálása, a golyósorsó mindkét végét rögzítve, a kettős rögzítési módszerrel történik.
Nagy golyósorsó („M” típus)
Az összes golyósorsó megnövelt átmérője nagy pontosságot tesz lehetővé még a nagy igénybevételű megmunkálások során is.
Golyósorsó hűtés („M” típus)
A minden tengelyen alkalazott, folyadékhűtésű golyósorsók (HS5000M/50) csökkentik a hőtágulást, ami növeli a precíziós megmunkálási képességet.
Főorsó
Motororsó
Az ultraprecíziós ferde hatásvonalú golyóscsapágyak használatával a főorsó nagy gyorsulása és lassulása érhető el. Az orsófejet úgy tervezték, hogy minimalizálja a főorsó hőtágulását, illetve a hidraulikus Power szerszámrögzítő rendszer használatával a megmunkálás stabilitása megnőtt.
Orsóhűtés
A tengely hőmérsékletét olajhűtő szabályozza. Ez biztosítja a tengely állandó hőmérsékletét, ami csökkenti a hődeformációt.
Főorsón keresztüli szerszámhűtés (20/30/70 bar)
A főorsón keresztüli belső hűtés rendkívül hasznos mély furatoknál. Segít növelni a szerszám élettartamát, miközben csökkenti a ciklusidőt.
Főorsó két felületen felfekvő szerszámtartókhoz
A Big Plus orsórendszer (BBT40) két felületen történő felfekvést biztosít az orsófelület és a szerszámtartó karimás felülete között. A szabványos átmérő növekedése javítja a merevséget és az automatikus szerszámváltás megismételhetőségét, valamint megakadályozza a Z-tengely elmozdulását, ami tovább növeli a szerszám élettartamát.
HSK szerszámtartó
HSK szerszámtartó került alkalmazásra a pontos pozícionálás érdekében, mivel a nagy sebességű forgás során az orsó kúpjának így kisebb a tágulása. Ez kiváló pontosságot biztosít a nagy precizitást igénylő megmunkálásokhoz.
Automatikus szerszámváltó és szerszámtártár
Nagy sebességű automatikus szerszámváltó
A pozíciószabályozás a szervomotorokkal mozgatott ikerkaros szerszámváltó alkalmazásával jelentősen javult. Az ikerkaros szerszámváltó lehetővé teszi a gyorsabb szerszámcserét és a nagyobb termelékenységet. (Szervomotor: HS5000M alapfelszereltség)
A HS sorozat szerszámtára alapesetben 40, de modelltől függően opcionálisan akár 120 szerszámot is tartalmazhat. A rögzített címzésű szerszámválasztási módszer és a különálló tárvezérlőpanel növeli a felhasználói kényelmet.
Automatikus palettaváltó és paletta (2 palettás típus)
Nagy sebességű palettaváltó
A szervomotoros palettaváltót a Hyundai WIA fejlett technológiájával tervezték, ami jelentősen csökkentette a palettacsere ciklusidejét. A kategória legjobb palettaváltási ideje segít csökkenteni a mellékidőt és javítani a termelékenységet.
Műszaki adatok HS5000M-1P
Asztal mérete [mm] | 500×500 |
Asztal terhelhetőségey [kg] | 800 |
Főorsó meghajtás [típusa] | motororsó |
Főorsókúp kialakítása [típusa] | BBT40 |
Max. főorsó fordulatszám [rot/min] | 15,000 |
Főorsó teljesítmény [kW] | 25/22 |
Főorsó motor nyomatéka [Nm] | 167/95 |
Mozgástartomány (X/Y/Z) [mm] | 850/700/750 |
Gyorsjárat (X/Y/Z) [m/min] | 60/60/60 |
Vezeték [típusa] | LM |
Szerszám férőhelyek száma | 40 |
Szerszámcsere idő (Chip To Chip) [sec] | 3.1 |
Raklapok száma | 1 |
Műszaki adatok HS5000M
Asztal mérete [mm] | 500×500 |
Asztal terhelhetőségey [kg] | 800 |
Főorsó meghajtás [típusa] | motororsó |
Főorsókúp kialakítása [típusa] | BBT40 |
Max. főorsó fordulatszám [rot/min] | 15,000 |
Főorsó teljesítmény [kW] | 25/22 |
Főorsó motor nyomatéka [Nm] | 167/95 |
Mozgástartomány (X/Y/Z) [mm] | 850/700/750 |
Gyorsjárat (X/Y/Z) [m/min] | 60/60/60 |
Vezeték [típusa] | LM |
Szerszám férőhelyek száma | 40 |
Szerszámcsere idő (Chip To Chip) [sec] | 3.1 |
Raklapok száma | 2 |
Műszaki adatok HS5000M/50-1P
Asztal mérete [mm] | 500×500 |
Asztal terhelhetőségey [kg] | 800 |
Főorsó meghajtás [típusa] | motororsó |
Főorsókúp kialakítása [típusa] | BBT40 |
Max. főorsó fordulatszám [rot/min] | 12,000 |
Főorsó teljesítmény [kW] | 45/25 |
Főorsó motor nyomatéka [Nm] | 623/305 |
Mozgástartomány (X/Y/Z) [mm] | 850/700/750 |
Gyorsjárat (X/Y/Z) [m/min] | 60/60/60 |
Vezeték [típusa] | LM |
Szerszám férőhelyek száma | 40 |
Szerszámcsere idő (Chip To Chip) [sec] | 3.8 |
Raklapok száma | 1 |
Műszaki adatok HS5000M/50
Asztal mérete [mm] | 500×500 |
Asztal terhelhetőségey [kg] | 800 |
Főorsó meghajtás [típusa] | motororsó |
Főorsókúp kialakítása [típusa] | BBT40 |
Max. főorsó fordulatszám [rot/min] | 12,000 |
Főorsó teljesítmény [kW] | 45/25 |
Főorsó motor nyomatéka [Nm] | 623/305 |
Mozgástartomány (X/Y/Z) [mm] | 850/700/750 |
Gyorsjárat (X/Y/Z) [m/min] | 60/60/60 |
Vezeték [típusa] | LM |
Szerszám férőhelyek száma | 40 |
Szerszámcsere idő (Chip To Chip) [sec] | 3.8 |
Raklapok száma | 2 |